Minor en evolució i paleontologia humana

minorevolucioipaleontologiahumanaEls alumnes interessats en realitzar aquest mínor el curs 2014-2015 podràn fer les sol·licituds del 1 al 25 de juliol.

La paleontologia humana és una disciplina que resulta un camp molt atractiu pels estudiants que es volen especialitzar en evolució humana.El mínor en evolució i paleontologia humana ofereix un total de 78 crèdits ECTS, dels quals cada estudiant pot accedir a una oferta màxima que oscil·la entre 48 i 54 crèdits, en funció del grau que s’està cursant. Els estudiants hauran de matricular-se de 30 crèdits d’aquesta oferta per poder obtener el minor. Està dirigit als estudiants de qualsevol grau de la UAB, en especial a aquells procedents d’estudis dels àmbits d’humanitats, ciències i biociències que vulguin completar la seva formació amb un conjunt de matèries que puguin satisfer el seu interès pels diversos àmbits de laPaleontologia humana. Els estudiants NO podran escollir, dins el paquet d’assignatures ofertes en el mínor, aquelles assignatures obligatòries del seu propi grau.Es recomana que els estudiants tinguin ja una formació prèvia en el tema, per la qual cosa seria necessari que fossin estudiants de tercer o quart curs. L’admissió i matriculació del mínor requereix haver superat un mínim de 90 crèdits. A més, és imprescindible que l’alumne dugui a terme una entrevista amb la coordinadora (Assumpció Malgosa Morera), després de fer la sol·licitud i abansde matricular-se, per tal d’establir la selecció més adient d’assignatures, segons el seu perfil, les seves expectatives i les seves prioritats. Els dies per a fer les entrevistes seran el 28, 29 i 30 de juliol, de 9h a 11h. En el cas que la demanda superi l’oferta de places, la comissió del mínor decidirà en funció de la trajectòria curricular.Centres: Facultat de Biociències (centre responsable), Facultat de Ciències, Facultat de Filosofia i Lletres.
Nombre de places anuals ofertes: 20

sol·licitud d’inscripció
llistat d’assignatures.

One Response to “ Minor en evolució i paleontologia humana”