Avui en la realització de l’Scratch hem tingut un problema que no sabiem resoldre. La qüestió era que  quan tots els objectes contaminants de la primera pantalla s’havien clicat, el programari no passava de pantalla.  La pantalla no canviava i per tant, no es podia continuar jugant. Tot i que amb l’ajuda de totes hem estat provant diferents possibilitats, no ho hem pogut arreglar. El problema és que es repetia la mateixa última informació que deia el personatge i no passava de pantalla. Finalment, ho vam poder arreglar i ara ja sé com fer-ho en altres ocasions per a que no passi lo mateix.

D’altra banda, també hem hagut de fer canvis essencials en la realització del projecte. Tot i que portàvem temps explicant a l’Alexandra com faríem el projecte, la professora finalment ha decidit canviar-ho. Fins ara, estàvem realitzant un mateix Scratch els dos grups de cicle mitjà, tot i que el projecte cada grup ho feia per separat. Finalment, la professora ha demanat que hi hagin dos jocs d’Scratch. Tot i així, li hem aclarat que com que el professorat volia un mateix joc, l’equip del projecte juntament amb la professora, vam decidir que així ho faríem, sense ajuntar el projecte de cada grup.

L’Alexandra ho ha entés però, tenint en compte que d’aquí una setmana s’entrega el programari, ha decidit que tornem a començar i que els dos grups ens separem. Personalment no he estat d’acord ja que això s’hauria d’haver decidit a l’inici i no ara que portem moltes setmanes avançant en el programa i invertint moltes hores. A més, li hem ensenyat moltes vegades i ha estat d’acord totes. Tot i així, l’aprenentatge que em porto d’aquesta situació és que les coses s’han de parlar més acuradament des de l’inici perquè potser hi ha hagut un malentés i tot i que li haguem explicat moltes vegades (cada setmana) a la professora, potser ella no ho havia entés bé i nosaltres no ens haviem adonat.

Com hem hagut de tornar a començar, el nostre grup ha parlat d’iniciar l’Scratch amb menys complicacions i fer-ho més fàcil per a que el docent no tingui tantes dificultats.