Medibloc

El blog de la Biblioteca de Medicina

jul. 07 2017

Moltes gràcies per seguir-nos tots aquests anys

Posted in Biblioteca |

Benvolguts,

Aquest és el darrer post que publiquem a Medibloc.

Com ja sabeu, aquest blog es va posar en marxa l’any 2009 amb l’objectiu de crear un nou canal de comunicació amb tots els nostres usuaris, un espai on poder informar de manera més propera sobre els recursos, eines i notícies de l’àmbit de la medicina que podien ser d’interès per als estudiants, professors i investigadors de la nostra Facultat… Han estat 8 anys publicant posts de manera ininterrompuda.

Però els temps canvien, i apareixen noves eines de comunicació. El Servei de Biblioteques de la UAB ha reformulat tota la seva pàgina web, permetent la creació de guies temàtiques on els nostres usuaris podran conèixer i localitzar tots els recursos digitals especialitzats que els permetran dur a terme la seva activitat docent, discent i de recerca. Així, a la nova web trobareu 3 guies temàtiques que poden ser del vostre interès:

Aquestes guies temàtiques supleixen els continguts de Medibloc, per la qual cosa aquest blog deixarà d’actualitzar-se. La Biblioteca de Medicina, però, segueix informant-vos de les darreres novetats a les xarxes socials a través del compte Twitter @medicinauab

Abans d’acomiadar-nos, però, volem recordar a tots els companys de la Biblioteca de Medicina que han contribuït a crear i fer créixer el Medibloc durant tot aquest temps: el Jordi Vaillès que va crear-lo i en va ser l’ànima durant els seus primers anys (volem fer especial esment als seus mítics posts sobre còmics i medicina), l’Àurea Martínez de Luco – que sempre estarà en el nostre record -, l’Olga Cano i la Marta Jordan – que són les que han alimentat el Medibloc durant aquests darrers anys -,  i l’Àngels Carles, Cap de la Biblioteca de Medicina, que el 2009 va veure en els blogs una via de comunicació potent amb els usuaris i va apostar per emprar aquesta eina a la Biblioteca de Medicina

De part de tots nosaltres, moltes gràcies per seguir-nos tots aquests anys

Equip de la Biblioteca de Medicina de la UAB

Imatge: W i l l a r d via Foter.com / CC BY-NC-ND

This entry was posted on Divendres, 7 juliol, 2017 at 10:00 and is filed under Biblioteca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.