Medibloc

maig 31 2017

Actes de graduació de Medicina, Infermeria i Fisioteràpia a la UAB

Posted in General |

Les diferents Unitats Docents Hospitalàries han tingut l’amabilitat de proporcionar-nos la informació d’aquests actes.

MEDICINA

Les cerimònies de Graduació i Jurament Hipocràtic es realitzen a:

• Unitat Docent Vall d’Hebron: dissabte 3 de juny, a les 11:00 hores, a l’Auditori Axa de Barcelona. Els padrins seran la Dra. Berta Díaz Feijoo i el Dr. José María Balibrea del Castillo.
  • Unitat Docent Sant Pau: dissabte 10 de juny, a les 11:00 hores, als Jardins del Recinte Modernista de Sant Pau. Els padrins seran la Dra. Rosa Maria Antonijoan i el Dr. Enric Álvarez.
  • Unitat Docent Mar: dissabte 10 de juny, a les 11:00 hores, als Jardins de l’Hospital del Mar. El padrí serà el Dr. Josep Eladi Baños Díez.
  • Unitat Docent Germans Trias i Pujol: dissabte 10 de juny, a les 17:00 hores, a l’ Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres – Campus de la UAB. Els padrins seran el Dr. Benjamí Oller Sales i la Dra. Rosa Bori Tuneu.
  • Unitat Docent Parc Taulí: divendres 16 de juny, a les 18:00 hores, a l’Auditori 3 de l’Espai Cultura – Fundació Sabadell. Els padrins seran el Dr. Salvador Navarro Soto i la Sra. Marta Cabané Ibáñez.

INFERMERIA

La cerimònia de Graduació es realitzarà a:

• Unitat Docent Vall d’Hebron: dijous 15 de juny, a les 18:00 hores, a la Sala d’Actes de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron. El padrí serà el Sr. Ángel Rodríguez Torrubiano

FISIOTERÀPIA

La cerimònia de Graduació es realitzarà a:

• Unitat Docent Mar: dissabte 17 de juny, a les 11:00 hores, als Jardins de l’Hospital del Mar. La padrina serà la professora Marta Sabaté López.

Volem felicitar a tots els estudiants que es graduen aquest any,

i desitjar-los molta sort a la nova etapa que ara comencen!

This entry was posted on Dimecres, 31 maig, 2017 at 11:57 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.