Medibloc

abr. 07 2017

Biblioteca de Medicina: horaris de Setmana Santa

Posted in Biblioteca, Serveis |

Arriba la Setmana Santa i a Medibloc us informem dels horaris de la Biblioteca de Medicina durant aquests dies.

Romandran TANCADES del 8 al 17 d’abril, ambdós inclosos:

• Biblioteca de Medicina-Bellaterra
  • Biblioteca Universitària de Medicina i Infermeria Vall d’Hebron
  • Biblioteca Campus Universitari Mar
  • Biblioteca Josep Laporte

OBRIRÀ del 10 al 13 d’abril, de 8.30 a 14.30 h:

• Biblioteca de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (del 14 al 17 d’abril tancat)

La resta de biblioteques de la UAB estaran TANCADES del 28 al 17 d’abril (ambdós inclosos). Podeu dirigir-vos a la Sala d’estudi de la Biblioteca de Ciències Socials en els següents horaris:

• Divendres 7 d’abril: obert fins a les 24
  • Del 8 al 17 d’abril: obert de 7 a 24 h
  • Dimarts d’abril: obertura a les 7 h

Recordeu que per accedir a les biblioteques de la UAB les nits, festius i caps de setmana caldrà acreditar-se amb el carnet UAB.

Per a més informació actualitzada dels horaris de les biblioteques, consulteu el següent enllaç.

Us desitgem que gaudiu d’aquests dies de festa!

This entry was posted on Divendres, 7 abril, 2017 at 8:47 and is filed under Biblioteca, Serveis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.