Voluntariat lingüístic: tu n’ets la peça clau!

T’agradaria donar suport a estudiants de mobilitat o internacionals en la pràctica del català?

Voldries poder mostrar-los aspectes de la nostra cultura?

Estàs buscant una activitat que et permeti conèixer persones d’altres territoris, llengües i cultures per acompanyar-los en el seu procés d’aprenentatge de la llengua i la cultura catalanes?

El Servei de Llengües t’ofereix l’activitat del Voluntariat Lingüístic (més informació), una activitat gratuïta amb reconeixement acadèmic (1 ECTS). El curs consta de:

• 2 sessions presencials de formació (7 i 28 de març, de 15 a 17 h), en què es donen les eines i els consells necessaris per poder dur a terme aquest voluntariat;
  • 8 sessions pràctiques amb l’estudiant d’acollida, que es poden fer en l’horari que convingui als participants i amb activitats en grups a la UAB;
  • recull de l’experiència, observacions, propostes, en forma de valoració final.

Mira aquest vídeo i veuràs en què consisteix l’activitat!

[youtube]https://youtu.be/Q6oLn2cEvjI[/youtube]

L'adreça electrònica no es publicarà.