Nova trobada d’intercanvi lingüístic a Barcelona!

Busques una activitat per millorar la teva expressió oral en anglès, alemany o xinès? Tens ganes de fer-ho amb una persona nativa o amb un alt nivell?

languageexchangephoto1

El Servei de Llengües i Study Abroad organitzem una nova trobada d’intercanvi anglès/alemany/xinès-espanyol. Si tens un nivell igual o superior al B1 d’anglès, estudies alemany o xinès i formes part del col·lectiu d’estudiants a la UAB, el pròxim dilluns 20 de febrer, podràs participar en aquesta activitat d’intercanvi lingüístic amb estudiants del Programa Study Abroad de la UAB, amb edats compreses entre els 18 i 22 anys. És alumnat de grau que ve a Barcelona per un període curt de temps i l’interessa conèixer gent amb qui practicar espanyol i fer un intercanvi cultural.

Serà una trobada amb activitats perquè practiqueu i sobretot perquè us conegueu i pugueu quedar vosaltres pel vostre compte amb alguna de les persones que hi assisteixi i practicar amb un natiu. Es realitzarà al bar de Casa de Convalescència, a Barcelona, de 18:15 a 19:45 h.

L’activitat és totalment gratuïta i requereix inscripció prèvia. Us demanem que, si us inscriviu i finalment no podeu venir, ens aviseu per deixar la plaça lliure a alguna altra persona interessada.

Les inscripcions es podran fer a través d’aquest enllaç del 13/02 al 20/02.  L’acceptació de les persones participants es realitzarà per ordre de rebuda de les sol·licituds.

Una vegada enviada la vostra sol·licitud d’inscripció rebreu un correu que us confirmarà si teniu plaça i us donarà tota la informació que necessiteu per assistir-hi.

L'adreça electrònica no es publicarà.