Formació del Nivell superior de Català

CAT2

El Servei de Llengües torna a programar activitats formatives per superar la prova per a l’obtenció del nivell superior de llengua catalana (equivalent al C2 del MECR).

Des del proper dilluns, 13 de gener, estarà oberta la matrícula per a l’alumnat, professorat i PAS dels centres propis de la UAB i la preinscripció per a tothom que hi tingui interès.

Si encara no tens un certificat oficial del nivell superior de català (antic nivell D), ara és el moment d’inscriure’t als cursos que farem al Campus de Bellaterra i a la Casa Convalescència de l’Hospital de Sant Pau.

Aquests cursos s’adrecen a aquelles persones que tinguin una base sòlida de coneixements mitjans de llengua catalana i vulguin preparar-se per a presentar-se a la prova de nivell superior.

El curs consta de quatre sessions presencials de dues hores cadascuna i d’un assessorament a distància. La primera sessió està programada per a la setmana del 24 de febrer a l’1 de març i la darrera sessió tindrà lloc la setmana del 19 al 24 de maig.

Cal acreditar que s’ha superat el nivell de Suficiència (antic nivell C) o bé fer una prova de nivell que permeti matricular-vos al curs escollit.

Consulteu el web del Servei de Llengües per a més informació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *