Jornada d’Intercomprensió Lingüística

El Servei de Llengües i l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB organitzen, amb la col·laboració del departament de Filologia Francesa i Romànica, la Jornada d’Intercomprensió Lingüística.

La Jornada té per objectiu situar la intercomprensió, explicar l’experiència amb aquesta línia de treball duta a terme als serveis lingüístics de diverses universitats i presentar diverses iniciatives innovadores relacionades amb aquesta metodologia, entre d’altres s’hi presentarà l’app Falsos Amics, una aplicació per a dispositius mòbils que promou la intercomprensió i que ha desenvolupat el Servei de Llengües.

La Jornada tindrà lloc el 26 de juny a la sala d’actes del Rectorat de la UAB i la inscripció és gratuïta. Trobareu el programa i el formulari d’inscripció al web de la Jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *