Perquè parlem tan malament l’anglès?

Ho podem resoldre a partir dels 30 o 40 anys?

Aquestes i d’altres qüestions es van tractar ahir al programa Via Lliure de RAC1, que va comptar amb la participació de la professora Carme Muñoz, de la Universitat de Barcelona, la professora Maite Domingo, de l’EOI de Vall d’Hebron, i del nostre company Richard Turner, vicedirector d’UAB Idiomes Barcelona.

Clicant la imatge de sota podeu escoltar el programa.

UAB Idiomes a RAC1

Un pensament a “Perquè parlem tan malament l’anglès?

1. The romantic combination of hot pink and crimson red roses is paired with a keepsake gemstone – an eloquent way of sending messages like “I love you” and “You are precious to me”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *