El CLUC d’anglès, a El cafè de la república de Catalunya Ràdio

Ahir al vespre, “El cafè de la república” es va fer ressò del CLUC d’anglès.

El CLUC d’anglès és un certificat interuniversitari reconegut pel Consell Interuniversitari de Catalunya que, a partir d’un examen, permet acreditar els nivells B1, B2.1 i B2 d’anglès dels candidats. L’examen, que és multinivell, avalua i certifica el nivell de les quatre destreses lingüístiques (expressió oral i escrita, comprensió oral i escrita), així com l’ús de la llengua. Així, doncs, el candidat fa un únic examen d’anglès que li permet acreditar un nivell entre B1 i B2: si té un nivell inferior a B1 no se li emet cap certificat i si, en canvi, té un nivell superior al B2, se li acredita només el B2.

Clicant la imatge de sota podeu escoltar l’entrevista que en Joan Barril va fer a la cap d’estudis del Servei de Llengües de la UAB, Sònia Prats.

I si voleu conèixer tots els detalls de les proves CLUC, només cal que seguiu aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *