Si ets alumne de primer, pren la temperatura al teu nivell d’idiomes

Pren la temperatura al teu nivell d'idiomes

Els alumnes de primer curs podeu fer una prova de nivell en línia per conèixer quin és el vostre nivell d’anglès. Cada alumne rebrà un missatge de correu amb la informació sobre com fer la prova, excepte els alumnes de primer de Ciències de l’Educació, que rebran la informació en les sessions d’acollida organitzades per la Facultat.

A més de la prova d’anglès, podeu fer una prova en línia d’alemany, francès o italià, també gratuïta. La informació per fer aquesta prova se us facilitarà en el mateix missatge (a la sessió d’acollida en el cas dels estudiants d’Educació).

Si feu la prova, rebreu un missatge personalitzat amb el vostre resultat i unes orientacions sobre com podeu continuar aprenent llengües i millorar el vostre nivell de les llengües que ja coneixeu.

No deixeu escapar aquesta oportunitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *