Pràctiques d’acolliment lingüístic

Vols conèixer persones d’altres cultures que parlen altres llengües? Vols donar suport a la seva integració en la nostra universitat? Vols compartir el teu coneixement de llengua i cultura catalanes? Apunta’t a les Pràctiques d’acolliment lingüístic!

Es tracta de donar suport a un estudiant de mobilitat pel que fa a la pràctica del català i l’aprenentatge d’aspectes culturals, per ajudar a millorar la seva estada a la universitat i la seva integració en la societat catalana.

El curs consta de dues sessions presencials (3 i 17 de març de 2011), formació virtual a través del programa Argumenta, vuit sessions pràctiques amb un estudiant de mobilitat en una situació real i l’elaboració d’una memòria final. Les sessions pràctiques són totalment flexibles i les pots programar en funció dels teus horaris i necessitats i els de la teva parella lingüística.

La inscripció ja està oberta i la matrícula és gratuïta. El curs està reconegut amb un crèdit ECTS.

Consulta al nostre web tota la informació relacionada amb aquesta activitat formativa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *