Últim dia d’incripció a la trobada «Ensenyament en anglès a la universitat cosmopolita»

«Ensenyament en anglès a la universitat cosmopolita»

Avui, 27 de maig de 2010 és l’últim dia per a inscriure’s a la IV Trobada sobre Semiimmersió a Catalunya «Ensenyament en anglès a la universitat cosmopolita», que, com ja comentàvem en una  Aquesta entrada s'ha publicat dins de Actes i jornades i s'ha etiquetat en , , , , per Lluc Potrony Julia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Quant a Lluc Potrony Julia

Lluc Potrony Julia Unitat de Terminologia Servei de Llengües lluc.potrony@uab.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *