Oberta la selecció de professors de català per a l’exterior de l’Institut Ramon Llull

Logo de l'Institut Ramon Llull

L’Institut Ramon Llull vetlla per garantir que la docència d’estudis catalans impartida pel professorat de català a les universitats i altres centres d’estudis superiors de l’exterior del domini lingüístic tingui continuïtat. A fi de garantir aquesta continuïtat, l’Institut organitza anualment una convocatòria pública per cobrir les places de professorat de català que queden vacants al final de cada curs acadèmic i per a les universitats que inicien la docència amb el suport de l’IRL.

A partir del 19 de maig s’inicia el termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria de selecció de professorat de català a les universitats de fora del domini lingüístic de la llengua catalana per al curs 2010-2011 organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció dels futurs professors de català a les universitats en què la plaça ha quedat vacant, entre les quals s’inclouen universitats d’Alemanya, Cuba, Estat espanyol, Estats Units, França, Índia, Irlanda, Itàlia, Regne Unit, Federació Russa i Sèrbia.

El termini de presentació de sol·licituds és del 19 de maig al 2 de juny de 2010.

Caldrà que les persones aspirants emplenin el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull (http://www.llull.cat/_cat/_convocatories/lectors_formularis.shtml) on hi ha també les bases de la convocatòria, i adjuntar la documentació requerida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *