Trobada a la UAB sobre Ensenyament en anglès a la universitat cosmopolita

Semiimersió 2010

El proper 1 de juny, dimarts, tindrà lloc a la UAB la trobada sobre Ensenyament en anglès a la universitat cosmopolita – IV Trobada sobre semiimersió a Catalunya. S’hi presentarà la política de la UAB en relació amb la docència en anglès, una visió general dels resultats obtinguts pels grups de recerca que a la UAB treballen sobre plurilingüisme i CLIL-AICLE, i les experiències de sis professors que utilitzen l’anglès en la docència universitària de matèries no lingüístiques.

La trobada és oberta a totes les persones que hi estiguin interessades, si bé s’adreça principalment a professorat universitari, personal dels serveis lingüístics i escoles universitàries d’idiomes i professorat de batxillerat. La inscripció, que és gratuïta, es pot fer des del web de la Trobada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *