Concurs Pont de la Llengua Xinesa

L’Ambaixada de la República Popular de la Xina a Espanya, en col·laboració amb Casa Àsia, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona, convoca el IX Concurs Universitari Mundial Pont de la Llengua Xinesa i el III Concurs de Xinès per a Alumnat d’Ensenyament Secundari.

El concurs Pont de la Llengua Xinesa té l’objectiu d’ampliar la influència del xinès, de despertar l’interès per a l’aprenentatge de la llengua xinesa entre el jovent i de consolidar el coneixement de la llengua i la cultura xineses.

Les persones guanyadores del concurs participaran en la final estatal que organitza l’Ambaixada de la República Popular de la Xina a Espanya, que serà a Madrid a finals de maig. Els guanyadors de la final participaran en la final mundial que convoca la Seu Central de l’Institut Confuci a la Xina.

Per a la inscripció, dates, lloc i més informació sobre les bases del concurs vegeu Pont de la Llengua Xinesa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *