Lliga de debat

lligadebat.jpg

La Unitat d’Estudiants i de Cultura organitza la Lliga de debat 2010 de la UAB, que té per objectiu fomentar el diàleg i l’intercanvi d’idees divergents, així com treballar les competències en recerca d’informació, treball en equip, distribució de tasques, escolta activa, rapidesa argumental i expressió oral. La participació en la competició està oberta a tot l’estudiantat de la Universitat Autònoma de Barcelona que estigui matriculat en el present curs acadèmic 2009/2010.
Amb aquesta competició es pretén que surti escollit l’equip que representarà a la UAB a la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Lluís Vives. La competició consistirà en un o més debats entre els equips participants (en funció del nombre d’equips inscrits). El sistema dependrà del nombre d’equips inscrits i s’especificarà al Reglament de la Lliga de Debat Universitari de la UAB 2010, que es farà públic al web de l’ETC-Edifici d’Estudiants i es farà arribar als portaveus de cada equip, per tal que puguin preparar la seva participació.

El tema del debat serà: “Si volem la pau, cal estar preparat per a la guerra?” i la llengua vehicular en el debat serà el català. Se celebrarà a les 12h del 25 de febrer de 2010 en el Teatre de l’ETC-Edifici d’Estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Més informació al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà.