Ajuts per a màsters que ajudin a fomentar i difondre el català

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat una convocatòria d’ajuts per cursar màsters interuniversitaris impartits per les universitats del sistema universitari català que tinguin per objectiu el foment i la difusió de la llengua catalana. (Veure-ho.)

El termini de presentació de sol·licituds es va obrir el passat dissabte 28 de novembre i finalitzarà el proper 21 de desembre. Trobareu les bases i el formulari d’aquesta convocatòria al web de l’Agència d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). (Vegeu-la.) Un cop emplenades i enviades electrònicament, les sol·licituds s’han d’entregar en paper al registre de l’AGAUR dins d’aquest termini.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *