Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari

trobadavl_09_web.jpg

Del 27 al 29 de novembre de 2009 se celebra a Cabrera de Mar la Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari. Acolliment lingüístic i plurilingüisme.

Els objectius d’aquesta trobada són, per una banda, dinamitzar els contactes entre el voluntariat lingüístic de totes les universitats del País Valencià, Catalunya, les Illes Balears, Catalunya del Nord i Andorra (Xarxa Vives); per l’altra, desenvolupar estratègies per afavorir l’aprenentatge i l’ús del català entre els nouvinguts, com també per aprofitar-ne la presència als campus per incrementar els capitals lingüístics de tota la comunitat universitària.

Del programa hi ha activitats reservades al voluntariat inscrit i també hi ha actes oberts a tot el públic.

La inscripció és gratuïtat per a l’estudiantat inscrit en qualsevol dels programes de voluntariat lingüístic de les universitats de la Xarxa Vives i/o col·laborador en les activitats de dinamització lingüística d’aquestes universitats.

Per més informació sobre la trobada, accediu al programa a través del següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *