XIII Curs de Formació del Voluntariat Lingüístic

voluntariat08

T’interessen els temes relacionats amb l’acollida lingüística i cultural? T’interessa conèixer com la gestiona la teva universitat i quin paper hi pots jugar tu? Els dies 10 i 17 de desembre el Servei de Llengües de la UAB organitza la XIII edició del Curs de Formació del Voluntariat Lingüístic, amb el suport del Comissionat per a Universitats i Recerca de la Generalitat. El termini d’inscripcions ja ha començat!

El curs està enfocat a la formació en gestió del multilingüisme i a l’acollida d’estudiants estrangers i de mobilitat, i està obert a qualsevol estudiant de l’Autònoma, independentment dels estudis que cursi i de la seva experiència com a voluntari. Consta de dues sessions presencials, més un bloc de continguts virtuals que es poden fer de forma flexible amb posterioritat a les sessions. Les sessions presencials, que estan conduïdes per representants del món associatiu i d’experts en sociolingüística aplicada, tindran lloc els dies 10 i 17 de desembre, en horari de 9h a 14h.

El curs, que té un preu de 26 euros, està reconegut amb crèdits de lliure elecció, per a l’obtenció dels quals cal assistir a ambdues sessions presencials i lliurar un treball. Si esteu interessats en aquesta proposta formativa alhora que enriquidora, no deixeu passar més temps, ja que el termini d’inscripcions finalitza dilluns 7 de desembre.

Més informació:

Servei de Llengües UAB
s.llengues.info@uab.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *