El divendres 19 de juny, a les 10 h, Isidor Marí farà una conferència sobre “Les universitats i la política europea de multilingüisme”, a l’aula M5/007, de la Facultat de Medicina de la UAB, dins el cicle Amalgama 09, organitzat pel Servei de Llengües de la UAB. L’acte es podrà seguir en directe.

Us agrairem que feu la inscripció abans del 17 de juny mitjançant aquest  formulari.

Un pensament a ““Les universitats i la política europea de multilingüisme”, Isidor Marí a la UAB

1. Reps confirmació quan t’apuntes? Jo em vaig apuntar la setmana passada i no sé si us consta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *