Últims dies per a participar en el II Concurs Literari Eloi Castelló!

eloi-castello.JPG

Participa en el II Concurs Literari Eloi Castelló, que organitza el Servei de Llengües, explicant-nos alguna experiència personal curiosa o divertida relacionada amb les llengües i guanya un viatge en helicòpter. No et pots perdre aquesta experiència! el termini de presentació finalitza el proper 21 de juny!

El concurs està destinat a tots els membres de la comunitat universitària i pretén promoure el valor de l’aprenentatge i el coneixement de les llengües i les cultures. Si voleu més informació sobre els premis, les bases i les condicions generals del concurs podeu consultar el bloc del concurs.

La vostra participació pot ser en forma d’un escrit o d’un document d’àudio o de vídeo en qualsevol de les llengües següents: alemany, anglès, aranès, català, espanyol, èuscar, francès, gallec, portuguès, italià i japonès.

Les obres s’han de lliurar a l’organització mitjançant el correu electrònic: concursliterari.sdl@gmail.com

Al correu hi ha de constar el pseudònim o el nom complet, un correu electrònic i un telèfon de contacte. També cal especificar a quin col·lectiu universitari pertanys (estudiant de 1r/2n cicle; estudiant de 3r cicle; PAS o PDI) i a quin centre de la UAB estudies o treballes.

El nom del fitxer ha de tenir el format següent: Pseudònim _concursliterari o bé Cognom1_concursliterari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *