Formació del professorat

febr. 23 2021

[223] Jornades Open Education Week 2021

Posted in Sense categoria |

L’Open Education Week és una iniciativa anual d’abast global que pretén conscienciar sobre els avantatges que aporten a professors i estudiants implementar els recursos i les pràctiques educatives en obert. Els Recursos Educatius Oberts (REO) es fonamenten en el reconeixement de l’autoria i el domini públic, o una llicència oberta que permeti l’accés, l’ús, l’adaptació i la redistribució sense cap cost i sense restriccions ni limitacions.

Ensenyament obert: Reflexions i ajudes per “Aprendre a nedar a l’oceà digital”
2 de març, de 10 a 11 h

Recursos educatius oberts per a la docència universitària
4 de març, d’11 a 12.30 h

Cliqueu aquí per veure els conferenciants de les activitats, els resums i accedir als formularis d’inscripció.

This entry was posted on Dimarts, 23 febrer, 2021 at 10:30 and is filed under Sense categoria. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.