Formació del professorat

[165] XIV Jornada de la SCATERM

Posted in formació_externa |

XIV Jornada de la SCATERM: La terminologia de la Gramàtica

La jornada estarà dedicada a contrastar si la terminologia usada per Fabra ara fa gairebé 100 anys en la seva gramàtica continua vigent en els nostres dies en la Gramàtica actual. Des d’un vessant més teòric i lingüístic, s’analitzarà si al darrere de la terminologia seleccionada es pot detectar una determinada ideologia gramatical. En l’àmbit de l’ensenyament, es debatrà si la terminologia recollida i l’ús que se’n fa són adequats per a l’escola. I, finalment, s’avaluarà el grau d’adequació i claredat dels termes gramaticals i es debatrà sobre la necessitat d’una tasca terminològica i divulgativa a l’hora de transmetre el coneixement gramatical.

Dia i hora: 14 de desembre, a les 9.15 h.
Lloc: Institut d’Estudis Catalans (sala Nicolau d’Olwer)

Aquí trobareu el programa de la jornada i l’accés al formulari d’inscripció.

This entry was posted on Dimarts, 31 octubre, 2017 at 9:58 and is filed under formació_externa. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.