Formació del professorat

maig 02 2017

[158] I Seminari Internacional sobre CLIL

Posted in formació_externa |

I SEMINARI INTERNACIONAL SOBRE CLIL: DESENVOLUPAMENTS PRESENTS I FUTURS EN ENTORNS MULTILINGÜES

El primer seminari internacional sobre metodologia AICLE en entorns multilingües s’organitza des de l’oportunitat de posar en comú diferents perspectives. D’una banda, el punt de vista de la convivència de llengües als territoris, on la visió del món com una possibilitat d’aprenentatge i la voluntat de mobilitat en eixe món fan favorable l’aprenentatge d’una lingua franca, a més de les pròpies. De l’altra, des del valor de fer confluir els punts de vista teòrics i pràctics, i posar en comú els darrers avanços i investigacions sobre metodologia, amb la pràctica diària a l’aula i el contacte amb l’alumnat. Finalment, el Seminari ofereix el marc perfecte on combinar les experiències d’alumnes amb les de professors i teòrics, per aportar noves idees i inquietuds que podran aprofitar en el seu futur desenvolupament professional.

Dia: 19 de juny de 2017
Lloc: UPV – Campus de Gandia

Aquí trobareu tota la informació del Seminari (programa, inscripció, presentació de pòsters…).

This entry was posted on Dimarts, 2 maig, 2017 at 12:22 and is filed under formació_externa. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.