Formació del professorat

[94] Congrés ACLES

Posted in 1, formació_externa |

VIII Congrés de l’Associació de Centres de Llengües de l’Ensenyament Superior
“Nous reptes per als centres de llengües: estàndards de qualitat”

ACLES_opt,1

L’objectiu del Congrés és compartir experiències i bones pràctiques de tots els àmbits de treball dels centres, des de l’ensenyament de llengües fins a la gestió dels centres, passant per les correccions i traduccions i la terminologia. El Congrés preveu la presentació de comunicacions i la impartició de tres tallers, sobre l’avaluació de llengües, la qualitat en la gestió dels centres, bones pràctiques en correcció i traducció i les competències del professorat de llengües.

Dies: 3, 4 i 5 de juliol.
Lloc: Facultat de Lletres de la Universitat de Girona.

Consulteu el programa, les dates clau i la informació sobre la inscripció al web del Congrés.

Si us interessa assistir-hi, cal que feu la sol·licitud interna, en primera instància, del Servei de Llengües.

This entry was posted on Dimarts, 5 febrer, 2013 at 10:12 and is filed under 1, formació_externa. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.