Formació del professorat

UFA: Servei de Llengües

oct. 02 2009

[8] VI Congreso ACLES: innovación y calidad en los centros de lenguas universitarios

acles.jpg

Dies: 1 al 3 d’octubre de 2009
Lloc: València
Organització: ACLES i Universitat Politècnica de València
Programa del Congrés.
Web del Congrés.
Assistència: 1 professor + responsable UFA + personal d’altres unitats i professorat UAB Idiomes BCN
Participació (comunicacions): Alexandra Vraciu (professorat) i Enric Serra (responsable de la UFA):
Alexandra Vraciu: “Recursos y estrategias para la docencia en inglés en la universidad: una propuesta formativa”
Enric Serra: “Promoció de l’ús dels recursos del web 2.0 a càrrec de la Unitat de Formació i Autoaprenentatge del Servei de Llengües de la UAB”.
Hi intervenen també diverses altres persones del Servei de Llengües i UAB Idiomes BCN.
Retorn formatiu i material de la presentació: “VI Congrés ACLES” (Enric Serra, Aprendre llengües); “ACLES 2009 – València” (Mick Sumbling).

This entry was posted on Divendres, 2 octubre, 2009 at 0:17 and is filed under comunicació_sdl, formació_externa. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.