Els documents que cal implementar s贸n:

• MsEXCEL de les candidatures (1) amb les dades de totes les circumscripcions i els seus candidats. Es pot descarregar aquest document i tamb茅 el pdf amb les instruccions.
  • MsEXCEL amb el resum de candidatures (2) on consten la codificaci贸 i la denominaci贸 de cadascuna de les circumscripcions de l'elecci贸, el nombre de representants que cal escollir i el nombre final聽 de candidats i candidates que es presenten. Aquest document inclou les instruccions per la seva elaboraci贸.

鈫 ARXIUS PER DESCARREGAR:

MANUAL – Com es fa l’Excel de Candidatures:聽

(1) Model de candidatures:聽 MsEXCEL

鈫 (2) Model de resum de candidatures: MsEXCEL

Important (eleccions a Junta de Facultat o Escola):

• Cal que els candidats i/o candidates figurin en el cens electoral de la seva circumscripci贸.
  • Un membre nat d’un 貌rgan de govern no pot presentar candidatura com a membre electe del mateix 貌rgan.
  • Un candidat o candidata no pot formar part d’una mesa electoral

Documents relacionats de consulta i suport:

鈫 Model de textos de diferents casu铆stiques (circumscripci贸 sense candidats o amb menys candidats) textos en catal脿, castell脿 i angl猫s:聽 MsExcel

鈫 Nomenclatura UAB en catal脿, castell脿 i angl猫s:聽 p脿gina web

Info Icons - Download Free Vector Icons | Noun Project

Per a dubtes contacteu amb nosaltres:

eleccions@uab.cat o truqueu per tel猫fon o per TEAMS a l'equip eVot de l'OCI