EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

jul. 31 2015

Bon estiu i bones vacances!

Bon estiu i bones vacances. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Tot el personal de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona iniciem les vacances a partir de l’ 1 agost i fins al dia 31. Durant aquest període el nostre Centre romandrà completament tancat.

No obstant, alguns serveis oferts en el campus de la UAB estaran oberts. Podeu consultar-los en el següent enllaç (cliqueu a sobre).

Us desitgem que passeu un BON ESTIU 2015 i ens veiem a la tornada!!!

Bones vacances!

This entry was posted on Divendres, 31 juliol, 2015 at 20:31 and is filed under alumnes, General, institucional, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.