EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

febr. 16 2015

Sesió informativa sobre el ‘Frenchman´s Creek Training Program’ (EEUU)

Sessió informativa sobre el Frenchman's Creek Training Program. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El proper dilluns 23 de febrer, a les 9 del matí, el sr. Achal Goswami, director executiu del resort de luxe Frechman's Creek presentarà el programa de formació en un seminari a l'EUTDH-UAB. Després del seminari, els estudiants preseleccionats tindran l'oportunitat de ser entrevistats pel sr. Achal Goswami en un Workshop.

Frenchman's Creek Beach and Country Club està situat a Palm Beach (Florida) i és una gran oportunitat per desenvolupar la vostra carrera i adquirir coneixements i experiència per convertir-vos en líders en el sector hoteler.

• SEMINARI: Lliure accés per a tothom interessat.
  • WORKSHOP: Només podran assistir-hi els alumnes preseleccionats de 4rt curs del Grau en Turisme, 3er del Graduat en Direcció Hotelera i els de Màsters i Postgraus .

Els candidats interessats heu d'enviar el vostre CV en anglès a la Unitat de la Borsa de Treball i Pràctiques de l'EUTDH UAB, a l’atenció de Mercè Majos al seu e-mail: merce.majos@uab.cat

La data límit per enviar els vostres CV per assistir a les entrevistes del workshop és fins al dia 19 de Febrer de 2015.

This entry was posted on Dilluns, 16 febrer, 2015 at 21:40 and is filed under alumnes, borsa de treball, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Ponències, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.