EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 08 2015

Alumnes de l’EUTDH visiten el Consorci de Turisme del Vallès Occidental

Els alumnes de 4rt curs del Grau en Turisme de l’Escola Universitària de ‪#Turisme‬ i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, i matriculats a l’assignatura ‘Productes turístics’ van realitzar, el passat 12 de desembre, una sortida d’estudis al Consorci de Turisme del Vallès Occidental.

Els va acompanyar el docent d’aquesta matèria, el Dr. Lluís Garay.

Alumnes de l'EUTDH visiten el Consorci de Turisme del Vallès Occidental. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Fotografia gràcies a Anna Sánchez Coloma.

This entry was posted on Dijous, 8 Gener, 2015 at 16:46 and is filed under alumnes, estudis, Grau de Turisme, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.