EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 21 2014

Avís sobre l’aturada temporal dels tràmits administratius de l’EUTDH a causa de les obres que s’hi estan realitzant

Us comuniquem que degut a les obres que s’estan realitzant a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i que afecten a la Recepció/Gestió Acadèmica del Centre, s’aturaran tots els tràmits administratius que no siguin pròpiament de matrícula, del 25 de juliol al 31 de juliol de 2014 (ambdós inclosos). Tingueu en compte que si teniu algun tràmit urgent a fer, l’haureu de sol·licitar abans d’aquest període.

Aprofitem l’avinentesa per indicar-vos que durant tot el mes d’agost la nostra Escola romandrà tancada per vacances, i a partir del dia 1 de setembre, ja ens podreu trobar a la nova Recepció/Gestió acadèmica ubicada a la planta baixa del Centre (antiga aula 0.2).

Disculpeu les molèsties que us puguem ocasionar.

This entry was posted on Dilluns, 21 juliol, 2014 at 17:05 and is filed under alumnes, General, institucional, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.