EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 11 2014

S’amplia el període de matrícula del CFGS en Comerç Internacional de la UAB fins al 15 de setembre

S'amplia el període de matrícula del CFGS en Comerç Internacional de la UAB fins al 15 de setembre. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH

Els estudis professionals superiors CFGS en Comerç Internacional tenen com a objectiu la formació de professionals que puguin desenvolupar diverses tasques a empreses que tenen presència i activitat en l’àmbit internacional. Són oferts per la Fundació UAB en col·laboració amb l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i impartits a l’Edifici Blanc, al campus de Bellaterra. Els estudis s’imparteixen en estreta col·laboració amb el sector, tot oferint pràctiques professionals a empreses i possibilitats d’intercanvi i de projecció internacional. Tenen una duració de dos cursos i s’imparteixen en grups d’entre 21 i 30 persones.

El programa posa un èmfasi especial en l’aprenentatge de les llengües dels principals mercats en que exporten i importen les empreses catalanes: el xinès per comerciar amb la Xina, el francès amb el Magreb i l’anglès. La majoria d’assignatures s’imparteixen parcialment en anglès -i, algunes de segon curs, íntegrament- i la formació abasta àmbits com ara gestió econòmica i financera, comerç i finançament internacional, màrqueting, negociació, transport de mercaderies, etc. Es realitza també un projecte de comerç internacional.

CFGS Comerç Internacional. Fundació UAB i Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universtitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Les sortides professionals s’orienten a agències comercials i de duanes, entitats financeres i d’assegurances, empreses d’importació i exportació, empreses de logística i transport i departaments de comerç internacional de qualsevol empresa. La titulació obre també les portes a la continuïtat de la formació en estudis oferts per la UAB com ara el Grau de Comerç i Distribució, el Grau d’ADE, el Grau d’ADE en anglès, el Grau d’Economia, el Grau d’Economia en anglès, etc.

El període de matriculació per al proper curs s’ha ampliat fins al 15 de setembre de 2014.

Pots sol·licitar una Jornada de Portes Obertes Personalitzada per conèixer aquests estudis i les nostres instal·lacions, pots concertar una visita al omplir el següent formulari (clica sobre l’enllaç).

Per a més informació, visita el web dels Estudis Professionals Superiors de la UAB (cliqueu sobre l’enllaç).

No esperis a l’últim moment i matricula’t! Tens molt a guanyar!!!

This entry was posted on Divendres, 11 juliol, 2014 at 20:50 and is filed under CFGS, estudis, Futurs alumnes, Orientació Universitària, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.