EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

jul. 10 2014

El web de l’EUTDH-UAB, disponible també en els dispositius mòbil i ‘tablets’

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, en el seu afany d’estar al dia sobre les noves tendències i innovacions tecnològiques vinculades amb la formació turística, ha estat treballant intensament durant els darrers mesos per oferir un accés més pràctic i funcional de tota la informació referent a la seva oferta educativa, al funcionament del Centre, i a l’actualitat del sector i de la comunitat EUTDH i UAB.

En aquest sentit, ha desenvolupat diverses versions del seu web institucional (www.eutdh.cat) per ser fàcilment consultades i adaptades als requisits tècnics dels nous dispositius mòbils i ‘tablets’.

Els usuaris d’smartphones i ipads podran navegar pel web de l’EUTDH fàcilment, ja que el contingut de cada secció està ajustat al format de pantalla i resolució de cada dispositiu. Trobaran la mateixa informació que en la pàgina web convencional, però amb una navegació més ràpida i simplificada.

Us convidem a visitar-nos a través dels vostres dispositius!!!

This entry was posted on Dijous, 10 juliol, 2014 at 17:16 and is filed under General, institucional, noves tecnologies. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.