EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

maig 23 2014

L’EUTDH imparteix una nova edició del Curs d’Amadeus Nivell II (Tarifes i Emissió) homologat per Amadeus España

L'EUTDH impartirà el Curs d'Amadeus Nivell II (Tarifes) homologat per Amadeus España. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS. Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d'aquestes empreses. L'objectiu d'aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS. La docència es realitza a l'aula virtual d'Amadeus de l'Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els dissabtes 7, 14, 21 i 28 de juny de 2014, de 9:00 a 14:00 hores es realitzarà el "Curs d'Amadeus Nivel II (Tarifes i Emissió)".

Preu general: 250€ (Preu amb descompte: 225€ per membres de l'EUTDH i de la comunitat de la UAB).

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç.

This entry was posted on Divendres, 23 maig, 2014 at 15:23 and is filed under alumnes, amadeus, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.