EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 15 2014

Les alumnes Mireia Planas i Berta Villanova, guanyadores del concurs de curts de Hilton

Posted in alumnes, premis, Reconeixements |

Les alumnes Mireia Planas i Berta Villanova, estudiants de Direcció Hotelera a l’EUTDH-UAB, han estat les guanyadores del concurs de curtmetratges muts en blanc i negre organitzat per Hilton Worldwide, a nivell de l’estat espanyol, amb el film titulat ‘A Day with Hilton’. Com a finalistes d’aquesta competició, hi havien equips d’alumnes procedents també de Madrid i Sevilla.

El concurs consistia en recrear qualsevol història vinculada amb el món del turisme i l’hostaleria, i que estigués especialment connectada amb Hilton Worldwide, mostrant els seus valors singulars i distintius: hospitalitat i alta qualitat en el servei i l’atenció al client, a més, de donar a conèixer alguns dels encants de la destinació turística, de cada equip participant. En aquest sentit, la cadena hotelera facilitava marxandatge als grups participants per utilitzar-lo en les seves creacions audiovisuals, que no havien de superar els 5 minuts de durada. L’Hotel Hilton Diagonal Mar de Barcelona van ser els encarregats de facilitar tot el material per a la realització de la producció de la Mireia i Berta, i d’oferir aquest establiment hoteler per gravar-hi algunes escenes del curt.

L’acte de lliurament de premis, es va celebrar el passat divendres 9 de maig de 2014, a les instal·lacions de l’Hotel Hilton Diagonal Mar, i hi van ser presents tots els equips concursants.

En la fotografia podeu, a les nostres representants, amb el trofeu i el diploma de reconeixement del seu 1er premi, juntament amb la coordinadora de la Borsa de Treball i Pràctiques de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, la professora Sònia Gil-Gibernau.

Podeu veure el curtmetratge de la Mireia Planas i Berta Villanova en el nostre canal de youtube, o aquí mateix:

Enhorabona, noies!

This entry was posted on Dijous, 15 Maig, 2014 at 21:03 and is filed under alumnes, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.