EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

maig 08 2014

L’EUTDH convoca una beca de suport per col·laborar amb l’àrea de Formació Continuada

Beques de col·laboració de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera UAB ofereix una beca de suport per col·laborar amb l’àrea de Formació Continuada de la nostra Escola per aquest curs 2013-2014. Destinada a alumnes del Graduat i dels Graus en Turisme i Direcció Hotelera i de Màsters i Postgraus del nostre centre.

Lliuraments de sol·licituds FINS DEMÀ 9 DE MAIG a la Secretaria de l’EUTDH UAB.

Bases de la convocatòria i documents a entregar:

This entry was posted on Dijous, 8 maig, 2014 at 20:56 and is filed under alumnes, beques, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.