EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

febr. 14 2014

L’EUTDH impartirà el Curs d’Amadeus Nivell II (Tarifes) homologat per Amadeus España

L'EUTDH impartirà el Curs d'Amadeus Nivell II (Tarifes) homologat per Amadeus España. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB<, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS. Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d'aquestes empreses. L'objectiu d'aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS. La docència es realitza a l'aula virtual d'Amadeus de l'Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els dissabtes 8, 15, 22 i 29 de març de 2014, de 9:00 a 14:00 hores es realitzarà el "Curs d'Amadeus Nivel II (Tarifes)".

Preu general: 250€ (Preu amb descompte: 225€ per membres de l'EUTDH i de la comunitat de la UAB).

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç.

This entry was posted on Divendres, 14 febrer, 2014 at 18:32 and is filed under alumnes, amadeus, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.