EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

febr. 07 2014

L’EUTDH – UAB s’incorpora a la xarxa interuniversitària “Red Intur”

L'EUTDH - UAB s'incorpora a la xarxa Red Intur. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona acaba d’incorporar-se a la xarxa interuniversitària de Postgraus en Turisme “Red Intur” (Red Interuniversitaria de Posgrados en Turismo) com a 25è membre d’aquest col·lectiu d’institucions de formació, per tal d’establir col·laboracions i sinèrgies amb les altres entitats que hi participen.

Les Universitats, Escoles i Facultats que hi formen part imparteixen postgraus de reconegut prestigi vinculats amb el Turisme des de diverses vessants, i treballen conjuntament per assolir els següents objectius:

• Cooperar en la docència de postgraus.

• Fomentar l’intercanvi i mobilitat entre professors i estudiants.

• Realitzar projectes d’I + D + i.

• Potenciar la transferència de coneixements.

• Realitzar altres actuacions en matèria de postgrau i doctorat.

Des de la “Red Intur” s’impulsa el projecte “SICTUR” (Sistema de Información de la Investigación Científica en Turismo), plataforma per difondre el coneixement sobre les línies de recerca i treballs de diversos investigadors i grups en matèria turística i facilitar el contacte entre la comunitat científica i l’empresarial a nivell nacional i internacional.

Sense cap mena de dubte, la incorporació de la nostra Escola a aquesta xarxa especialitzada en formació de postgrau i recerca en turisme serà molt beneficiosa per a tots els membres de l’EUTDH per engegar projectes futurs conjunts amb partners d’altres universitats.

This entry was posted on Divendres, 7 febrer, 2014 at 23:17 and is filed under alumnes, Convenis, estudis, General, institucional, intercanvis, Màsters i Postgraus, professionals, professorat, Recerca, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.