EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

oct. 24 2013

S’inicia la 1a edició del Màster en Turisme i Humanitats de l’EUTDH i la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB, promogut per BCF Consultors

Màster en Turisme i Humanitats. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i Facultat de Filosofia i Lletres. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. BCF Consultors

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona realitzen aquest innovador programa, impulsat per BCF Consultors, de Màster seguint el model d’altres programes de Màster que tant bons resultats han aportat a la universitat.

El pla d’estudis està expressat en 60 crèdits seguint el sistema de crèdits ECTS (European Credit Transfer) i compta tant amb mòduls teòrics, amb continguts provinents del turisme, la història, la literatura, l’art, l’antropologia; amb un enfocament professionalitzador, un mòdul de recerca amb el Treball Final de Màster i un mòdul de pràctiques professionals.

El Màster en Turisme i Humanitats està dirigit pel professor Miquel Flamarich, soci-director de BCF Consultors, compta com a coordinadors de mòduls docents amb professors del nivell de Dr. Francesc Romagosa, professor de la Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i del Departament de Geografia de la UAB, el Dr. Javier Antón Pelayo, professor lector de del Departament d’Història Moderna i Contemporània, Dr. Hugo Valenzuela, professor lector de del Departament d’Antropologia Social i Cultural, el Dr. Cecili Garriga, professor lector del Departament de Filologia Espanyola i el Dr. Bonaventura Bassegoda, professor lector del Departament d’Art i de Musicologia.

This entry was posted on Dijous, 24 octubre, 2013 at 18:43 and is filed under estudis, Màsters i Postgraus. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.