EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 01 2013

Presentació del programa de pràctiques i oportunitats laborals de l’Hotel Arts Barcelona a l’EUTDH UAB

El proper dimarts 8 d’octubre, a les 10 hores, es realitzarà la presentació de l’Hotel Arts Barcelona (The Ritz-Carlton Hotel Company) i del seu programa de pràctiques i oportunitats de treball, a càrrec del seu Director de Recursos Humans a l’EUTDH UAB.

Es demana la màxima assistència atès que es tracta d’una ocasió única per conèixer de primera mà les oportunitats que ofereix aquesta gran companyia hotelera i aquest gran hotel.

Seguidament, els responsables de RRHH de l’Hotel faran una entrevista als candidats (alumnes del ‘Practicum II’) que hagin aplicat prèviament per fer pràctiques en aquest emblemàtic establiment, superat el procés de pre-selecció.

Els estudiants interessats, heu d’enviar un correu electrònic a la Coordinadora de la Borsa de Treball de l’EUTDH, Sònia Gil-Gibernau (sonia.gilgibernau@uab.cat), amb el vostre CV abans del divendres 4 d’octubre de 2013.

Aquesta convocatòria va dirigida als alumnes matriculats durant aquest curs 2013-2014 a l’assignatura ‘Pràcticum II’ i a alumnes de Màsters i Postgraus de l’EUTDH UAB.

This entry was posted on Dimarts, 1 Octubre, 2013 at 14:10 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.