EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

set. 17 2013

L’EUTDH imparteix cursos homologats per Amadeus España per aquest curs 2013-14

Cursos Amadeus. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS. Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d’aquestes empreses. L’objectiu d’aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS. La docència es realitza a l’aula virtual d’Amadeus de l’Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Aquests cursos van adreçats a:

• Professionals de les agències de viatge en actiu.

• Professionals de companyies aèries en actiu.

• Futurs professionals d’agències de viatge o companyies aèries.

• Diplomats en Turisme.

• Estudiants d’últim any de Turisme.

• Persones amb CFGS en Agència de Viatges.

• Persones cursant el CFGS en Agència de Viatges.

• Persones interessades en assolir coneixements especialitzats i actualitzats en el sistema de reserves AMADEUS.

Titulació

Les persones que realitzin aquests cursos rebran un certificat acreditat per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i AMADEUS.

Professorat

Els cursos seran impartits per Sònia García, professora de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i professional reconeguda i acreditada per Amadeus España per impartir cursos de formació d’aquest sistema.

Lloc de realització i calendari dels cursos

Els cursos s’impartiran a l’aula virtual d’Amadeus de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB situada en el Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el següent calendari:

Curs

Dates d'Impartició*

Reciclatge Amadeus*
*(Imprescindible tenir coneixement mitjà d'Amadeus)

8 h.

Divendres 27 de setembre de 2013 i

Dissabte 28 de setembre de 2013

De 9:30 a 13:30 h.

Reemissions*
*(Imprescindible haver realizat el curs de Reserves i Tarifes)

8 h.

Divendres 4 i 11 d'octubre de 2013

EMD (Electronic Miscellaneous Document)*
*(Imprescindible haver realitzat el curs de Reserves i Tarifes)

4 h.

Divendres 25 d'octubre de 2013

De 16:30 a 20:30 h

Amadeus Nivell I (Reserves)

20 h.

Divendres 31 de gener, i 7, 14, 21 i 28 de febrer de 2014

De 16:30 a 20:30 h

Amadeus Nivell II (Tarifes i Emissió)

20 h.

Divendres 7, 14, 21 i 28 de març i 4 d'abril de 2014

De 16:30 a 20:30 h

* Altres dates sota petició. Formació a mida per empreses.

Informació

Podeu obtenir més informació sobre els Cursos d’Amadeus de l’EUTDH i la seva inscripció, clicant sobre l’enllaç o bé, dirigiu-vos a:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Vila Universitària. Edifici Blanc.
Campus de la UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
www.eutdh.cat

E-mail: fcontinuada.eutdh@uab.cat

This entry was posted on Dimarts, 17 setembre, 2013 at 19:48 and is filed under alumnes, amadeus, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, noves tecnologies, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.