EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 25 2013

Diverses televisions segueixen les previsions de l’Índex UAB d’Activitat Turísticia 2013

Diverses televisions i canals d’internet han seguit de prop les previsions i resultats que es desprenen de l’estudi de l’Índex UAB d’Actititat Turística 2013, que es va presentar davant dels mitjans de comunicació, el passat 26 de juny, a la Casa de Convalescència, en una roda de premsa on hi era present el director tècnic d’aquesta investigació, el Dr. J.A. Duro, juntament amb el Director de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, Francesc Uroz, i el Dr. Francesc Romagosa, Consultor turístic i professor de l’EUTDH UAB.

Aquí us presentem una recopil·lació dels videos emessos per aquestes televisions i difosos també a internet, sobre les previsions per a la temporada turística 2013 per a Catalunya i Espanya, sorgides de les conclusions més rellevants de la recerca portada a terme per un equip d’investigadors del nostre Centre:

Entrevista al Dr. J.A. Duro per a Hosteltur.com (26.06.13):

Informació difosa en el programa ‘8 al Dia’ (26.06.13):

Video de la Xarxa Notícies TV (26.06.13):

Reportatge emès a l’Informatiu del Canal Terrassa Vallès (22.07.13):

Video difòs a la Xarxa Notícies TV (19.07.13):

This entry was posted on Dijous, 25 juliol, 2013 at 21:07 and is filed under estudis, Informes, Mitjans de Comunicació, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.