EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

juny 13 2013

Inscriu-te al ‘Curs Amadeus Nivell I (intensiu)’ de l’EUTDH – UAB! Inici curs: 01/07/13

Centre reconegut per Amadeus España. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotlera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA, organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS . Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d'aquestes empreses. L'objectiu d'aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS . La docència es realitza a l'aula virtual d'Amadeus de l'Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els dies 1, 2, 3 i 4 de juliol de 2013, de 9:00 a 14:00 hores es realitzarà el "Curs d'Amadeus Nivel I (curs intensiu)".

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç .

This entry was posted on Dijous, 13 juny, 2013 at 14:34 and is filed under alumnes, amadeus, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.