EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 10 2013

Els alumnes de 2on curs de Direcció Hotelera visiten el creuer de luxe ‘Serenade of the seas’

Els alumnes de segon curs del Graduat en Direcció Hotelera de l’EUTDH van realitzar una sortida d’estudis a les instal·lacions del creuer de luxe ‘Serenade of the seas’ de la Companyia Royal Caribbean, el passat 27 d’octubre de 2012.

La visita va ser guiada, en tot moment, per David Fusté Vera, Delegat Comercial de Catalunya i Balears de Royal Caribbean Cruises España i exalumne de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que va explicar tots els detalls de la gestió i funcionament d’aquest tipus d’allotjament i transport, a més d’oferir dades sobre el turisme de creuers i el paper rellevant de Barcelona com a destinació. La coordinadora de la titulació, la professora Beatriz Santolalla, també hi va ser present acompanyant als 16 estudiants que van anar a la terminal marítima del Port de Barcelona.

La companyia Royal Caribbean va convidar a esmorzar a bord del vaixell als alumnes de la nostra Escola.

This entry was posted on Dijous, 10 gener, 2013 at 15:35 and is filed under alumnes, empreses, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.