EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

set. 18 2012

Convocatòria de Beques de suport per a col·laborar en la gestió del Centre de Recursos durant el curs 2012-13

L’EUTDH ofereix 2 beques de suport per col·laborar en les tasques de gestió, préstec i manteniment del Centre de Recursos (biblioteca) de l’Escola, durant el curs 2012-2013, en els torns de matí o tarda.

El període de lliurament de sol·licituds s’inicia el 14 de setembre i finalitza el 28 de setembre de 2012.

Aquestes beques van destinades als estudiants de Turisme i Direcció Hotelera de l’EUTDH.

Les bases d’aquesta convocatòria, les podeu trobar clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 18 setembre, 2012 at 10:32 and is filed under alumnes, beques, biblioteca, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.