EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 31 2012

Horaris de l’EUTDH al mes d’agost

Gairebé tot el personal de l’EUTDH ja iniciem les vacances d’estiu, no obstant la Secretaria de l’Escola romandrà oberta durant el mes d’agost des de les 9 del matí a les 2 de la tarda per si heu de realitzar alguna gestió, consulta, etc.

El centre de recursos (biblioteca) romandrà tancat durant tot el mes. Tot i així, si heu de retornar llibres, els podeu deixar al personal de Secretaria durant aquest període.

Per qualsevol consulta, us podeu adreçar al telèfon 93 592 97 10 o a través de l’e-mail: eutdh@uab.cat .

Bon estiu i Bones vacances (per qui les faci)!!!

This entry was posted on Dimarts, 31 juliol, 2012 at 11:23 and is filed under alumnes, biblioteca, General, professionals, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.