EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 30 2012

Sara Ramírez, alumna de l’EUTDH, classificada per als Jocs Olímpics de Londres 2012

L’alumna de l’EUTDH, Sara Ramírez acaba de classificar-se per participar als Jocs Olímpics de Londres 2012 en la modalitat de tenis de taula representant a la selecció espanyola.

Ramírez, amb una dil·latada trajectòria en aquest esport, és actualment jugadora del Fotoprix Vic i es va classificar fa uns dies davant l’eslovaca Barbora Baloza per 4-1; també al vèncer a la irlandesa Na Liu pel mateix resultat, i guanyant a la jugadora portuguesa Lei Huang Mendes per un ajustat 4-3.

Tota la comunitat de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera donem suport a la nostra companya Sara Ramírez en aquest esdeveniment esportiu tan important, i estem segurs que farà un bon paper en aquestes Olímpiades que es celebren a la capital anglesa del 27 de juliol al 12 d’agost de 2012. Molta sort, Sara!

This entry was posted on Dimecres, 30 Maig, 2012 at 14:32 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.