EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

"Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders"

maig 25 2012

L’EUTDH imparteix un curs a la Universitat d’Estiu de l’Autònoma 2012

Posted in alumnes, cursos, General |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa, un any més en la celebració dels cursos que s’ofereixen en la “Universitat d’Estiu” que la Universitat Autònoma de Barcelona organitza conjuntament amb altres facultats i escoles del Campus, amb la finalitat de facilitar nous coneixements especialitzats a la comunitat de la UAB, i que s’emmarquen en diferents disciplines acadèmiques.

En l’edició 2012, l’EUTDH continua col·laborant, amb l’Institut de Ciències de l’Educació, en l’organització i docència del curs “Cuina i salut (Taller magistral)”, que se celebrarà del 2 al 6 de juliol de 2012, en horari de 15:30 a 19:30, amb una durada de 20 hores. El preu del curs és de 180 euros i es realitzarà a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Els professors que l’imparteixen són Teresa Jané i Jean Claude Arànega, docents de la nostra Escola.

Aquest curs s’adreça a totes les persones que, per motius personals o professionals, vulguin conèixer formes de cuina alternatives a les convencionals, per a millorar la seva salut o la dels altres. Les sessions constaran de dues parts: una de teòrica, sobre el vessant nutricional, i una altra, de presentació de tècniques culinàries i de demostració de receptes de plats saludables.

Per més informació sobre aquest curs i d’altres que s’organitzen, i per realitzar les inscripcions, visiteu el següent enllaç:

Universitat d’Estiu de l’Autònoma 2012

This entry was posted on Divendres, 25 maig, 2012 at 15:27 and is filed under alumnes, cursos, General. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.